I'm hoping/praying everything is alright with him, haven't seen him since Tuesday...i have hope yet
Me too, in the 2 cases, cause he disappearEspero/rezo para que esteja tudo bem com ele. Não o vejo desde terça-feira...
Tem que falar em inglês aqui mano. You need speak in english language here bro.E quanto fica o valor da cartela de ovos de máquina de lavar o cabelo e quanto tempo pra fazer o
O que a lombra não faz com o br...Desde já agradeço a Deus por tudo que eu disse que ia fazer 20 dias de máquina de lavar roupa e quanto tempo pra fazer o que eu disse
5555Mantab bang
We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share necessary information with our advertising and analytics partners to optimize your experience on our site.
Learn more about cookies
We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share necessary information with our advertising and analytics partners to optimize your experience on our site.
Learn more about cookies