Help! merge 2 mod ==> 1 mod

You would move the lib .so files into a single game.
And then you'd find the smali `onCreate` method from one mod, and paste what it's changed over to the other mod. So both of the mods' changes are in the same `onCreate`.

They may have also changed some other parts of the smali or of the other files that you need to copy over.

Although, this isn't guaranteed to work as they could make each other crash.
 
You would move the lib .so files into a single game.
And then you'd find the smali `onCreate` method from one mod, and paste what it's changed over to the other mod. So both of the mods' changes are in the same `onCreate`.

They may have also changed some other parts of the smali or of the other files that you need to copy over.

Although, this isn't guaranteed to work as they could make each other crash.
I got curious and tried this, and it actually worked

Used this template for testing: Substrate Hooking Template for Android
and built two .so libs: libhook1.so and libhook2.so

In this template it loads the lib using a function in it's own smali file, and that smali get's called in OnCreate.
1727116236087.png

So just edited the function to load both libs.
Both libs had one hook using using Substrate MSHookFunction and didn't seem to cause problems. Performance is a another thing, most likely worse.

This is probably harder to replicate if the apks have used two different templates, like LGL and this one. Or different hooking softwares. But seems like combining hacks could be possible
 
lib .so 파일을 단일 게임으로 옮길 수 있습니다.
그리고 한 모드에서 smali `onCreate` 메서드를 찾아서 변경한 내용을 다른 모드에 붙여넣습니다. 그래서 두 모드의 변경 사항은 모두 같은 `onCreate`에 있습니다.

또한 smali의 다른 부분이나 복사해야 할 다른 파일의 부분도 변경했을 수 있습니다.

하지만 이 방법이 효과가 있다는 보장은 없습니다. 서로 충돌할 수도 있거든요.
lib .so 파일을 단일 게임으로 옮길 수 있습니다.
그리고 한 모드에서 smali `onCreate` 메서드를 찾아서 변경한 내용을 다른 모드에 붙여넣습니다. 그래서 두 모드의 변경 사항은 모두 같은 `onCreate`에 있습니다.

또한 smali의 다른 부분이나 복사해야 할 다른 파일의 부분도 변경했을 수 있습니다.

하지만 이 방법이 효과가 있다는 보장은 없습니다. 서로 충돌할 수도 있거든요.
저는 실제로 이렇게 해결했습니다. 감사합니다.
 
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