Ik zat net zo die prorammas te downloaden maar hij download het niet er stond virus gedetecteerd dus het houd op denk ik voor mij :(Geen probleem en succes neem de tijd
Dat zijn geen virussen je zal even je virusscanner uit moeten zetten of ze toegang geven alle software dat van een staff member komt is 100% te vertrouwenIk zat net zo die prorammas te downloaden maar hij download het niet er stond virus gedetecteerd dus het houd op denk ik voor mij :(
Weet je dat heel zeker?Dat zijn geen virussen je zal even je virusscanner uit moeten zetten of ze toegang geven alle software dat van een staff member komt is 100% te vertrouwen
ja die melding die je krijgt een valse positive melding omdat het programma beschermd is tegen reverse engineeringWeet je dat heel zeker?
ik had wel is eerder een virus op mijn pc en toen kon het gelijk de prullenbak in :(
Oh oke.ja die melding die je krijgt een valse positive melding omdat het programma beschermd is tegen reverse engineering
ja een regel maken in je beveiligings software dat het programma te vertrouwen is of zoals je net zegt ff je beveiliging uitzettenOh oke.
Hoe kan ik de programma toestemming geven tot mijn pc dan. of windows defender uitschakelen?
Ja k weet dus niet hoe ik dat uitzetja een regel maken in je beveiligings software maken dat het programma te vertrouwen is of zoals je net zegt ff je beveiliging uitzetten
meestal als je op het icoontje druk vind je ergens wel een functie dat je hem kan uitschakelenJa k weet dus niet hoe ik dat uitzet
niet gevondenmeestal als je op het icoontje druk vind je ergens wel een functie dat je hem kan uitschakelen
Sorry voor me late reactie maar wat voor een virusscanner heb je misschien kan ik je helpen.niet gevonden
Die kan je gewoon makkelijk uitschakelenWindows defender
Hm hoe dan?Die kan je gewoon makkelijk uitschakelen
als je windows defender opent moet er een optie staan dat je hem kan uitschakelenHm hoe dan?
gevonden dankjeals je windows defender opent moet er een optie staan dat je hem kan uitschakelen
Mooi zodra je klaar ben moet je hem weer aanzettengevonden dankje
ja ben bezig one piece thousend storm aan het spelen nu is wel een gaaf spelOke dankjewel hoe gaat het bij jou lukt het een beetje
nice manja ben bezig one piece thousend storm aan het spelen nu is wel een gaaf spel