Dutch

DYONIS

Awesome Active Platinian
Original poster
Aug 18, 2017
108
52
43
42
Another Planet
Ik zat net zo die prorammas te downloaden maar hij download het niet er stond virus gedetecteerd dus het houd op denk ik voor mij :(
Dat zijn geen virussen je zal even je virusscanner uit moeten zetten of ze toegang geven alle software dat van een staff member komt is 100% te vertrouwen
 

anilac18

Platinian
Sep 26, 2017
18
4
3
24
Dat zijn geen virussen je zal even je virusscanner uit moeten zetten of ze toegang geven alle software dat van een staff member komt is 100% te vertrouwen
Weet je dat heel zeker?
ik had wel is eerder een virus op mijn pc en toen kon het gelijk de prullenbak in :(
 

DYONIS

Awesome Active Platinian
Original poster
Aug 18, 2017
108
52
43
42
Another Planet
Weet je dat heel zeker?
ik had wel is eerder een virus op mijn pc en toen kon het gelijk de prullenbak in :(
ja die melding die je krijgt een valse positive melding omdat het programma beschermd is tegen reverse engineering
 

anilac18

Platinian
Sep 26, 2017
18
4
3
24
ja die melding die je krijgt een valse positive melding omdat het programma beschermd is tegen reverse engineering
Oh oke.
Hoe kan ik de programma toestemming geven tot mijn pc dan. of windows defender uitschakelen?
 

DYONIS

Awesome Active Platinian
Original poster
Aug 18, 2017
108
52
43
42
Another Planet
Oh oke.
Hoe kan ik de programma toestemming geven tot mijn pc dan. of windows defender uitschakelen?
ja een regel maken in je beveiligings software dat het programma te vertrouwen is of zoals je net zegt ff je beveiliging uitzetten