PMT FREE MOD [ROOT] Injustice 2 Ver. 6.5.0 MOD Menu APK | Damage Multiplier, God Mode, Unlimited Skills

Post number 2007 has been selected as best answered.

Я сделал первый x100, потом люди возмутились, что он ниже, чем раньше. Потом я сделал x1000, и люди все равно плакали. Потом я сказал, что сделаю его неограниченным, и вся ответственность лежит на вас, вас забанят, если вы будете злоупотреблять.

Однако ваше сообщение не имеет смысла, потому что теперь вы можете использовать его даже безопаснее, чем раньше. Со статическим модом вам пришлось использовать выбранное мной значение, теперь вы можете использовать даже меньшее, что делает этот новый мод еще безопаснее, чем раньше. Потому что вы просто можете использовать множитель настолько низким, насколько захотите, чтобы оставаться в безопасности. Говорить, что этот мод в какой-то степени более рискован, чем раньше, — это чушь. ВЫ тот, кто выбирает урон, никто другой. Этот новый мод на самом деле безопаснее, если использовать его с умом, даже если он неограничен.

Невозможно сделать всех счастливыми, но меня раздражает, когда дело доходит до бессмысленных жалоб. Ваша жалоба бессмысленна. Никто не говорил вам использовать опасные значения и получать мгновенный бан, просто используйте его на низком уровне.

Мой личный совет - не использовать выше х100. Вот почему первый мод я сделал х100.
Спасибо большое. За ваши труды.
 
I made first x100, then people annoyed that its lower then before. Then I made x1000 and people still cried. Then I said I will make it unlimited and the responsibility is on all of yourself, you will be banned if you abuse.

However, your message makes no sense because now you can use it even safer then before. With the static mod, you had to use the value I choose, now you can use even lower then that which makes this new mod even safer then before. Because you simply can use the multiplier as low as you want to stay safe. To say this mod is in any way more risky then before is bullshit. YOU are the one choose the damage, nobody else. This new mod is actually safer, if used with brain, even it is unlimited.

It is impossible to make all happy, but I am annoyed when it comes to senseless complaints. Your complaint is senseless. Nobody told you to use dangerous values and get instant ban, simply use it low.

My personal advise is not use higher then x100. Thats why the first mod I made x100.
You missed the point entirely.
Because the mod forces damage outcomes it ignores the fact that the game has maximum damage. therefore even if i’m using literally 0 damage boost the damage cap will be broken, leading to a ban.

Example in T10 we use EPI + RVN + GOSSG team, that team is capable of doing 1.2b per hit. But, do you to the fact that there is damage cap in T10 (maximum of 15m) we don’t see any damage beyond 15m. But, now i tried that team WITHOUT ANY DAMAGE HACK!!! and i saw over 40m per damage hit, Iquit the match because i know for a fact if i break the damage cap i’ll get banned

AGAIN THAT IS WITHOUT DAMAGE HACK !!!!! you totally missed my complaint.
 
Not asking for a new damage hack or for it to be less or for it to be more, i’m asking for this CRUCIAL ISSUE to be fixed, and idk how but for the mod to NOT go beyond damage cap, had 0 issues with the older mod in this case because it with or without the damage mod, it never went beyond damage cap.

NOW IT GOES BEYOND DAMAGE CAP EVEN WITHOUT ANY DAMAGE MULTIPLIER

Highlighted the important parts in my posts that you ignored in the older post, hope you do not misunderstand me again
 
This time i made it very much shown that i’m NOT talking about the damage hack, but how the app has been acting ever since the change in ur mod

Gave an example of how it should act versus how it currently acts

And mentioned why in my older post I asked for the old damage cap back.
Reminder: Not because of the damage mod itself but because of how it didn’t have this crucial issue.

I really hope that i’m not misunderstood again and really hope for you not to be angered by my posts again. Sorry that i wasn’t as clear in the older posts
 
На этот раз я наглядно показал, что я НЕ говорю о взломе урона, а о том, как приложение ведет себя с тех пор, как в вашем моде произошли изменения.

Привел пример того, как следует действовать, по сравнению с тем, как он действует сейчас.

И упомянул, почему в своем предыдущем посте я просил вернуть старый лимит ущерба.
Напоминание: не из-за самого мода на урон, а из-за того, что в нем не было этой критической проблемы.

Я очень надеюсь, что меня снова не поймут неправильно, и очень надеюсь, что вы снова не будете злиться на мои посты. Извините, что я не был так ясен в старых постах
Ты не прав. Этот мод стал намного безопаснее. Так как теперь его можно настроить. Просто теперь нам не нужен Бета-жезел. А можно настромть урон любому персонажу. И хватит уже обсасывать эту тему. Непревышение дающего урона. Не используйте множитель урона в сочитании специальными приемами. Наносит урон от рук.
 
Вы совершенно не поняли сути.
Поскольку мод форсирует результаты урона, он игнорирует тот факт, что в игре максимальный урон. Поэтому даже если я использую буквально нулевое усиление урона, ограничение урона будет нарушено, что приведет к бану.

Например, в T10 мы используем команду EPI + RVN + GOSSG, эта команда способна нанести 1,2 б за удар. Но, если учесть тот факт, что в T10 есть ограничение по урону (максимум 15 м), мы не видим никакого урона за пределами 15 м. Но теперь я попробовал эту команду БЕЗ ВСЯКОГО ХАКЕРА НА УЩЕРБ!!! и увидел более 40 м за удар по урону. Я вышел из матча, потому что точно знаю, что если я нарушу ограничение по урону, меня забанят.

И ЕЩЕ РАЗ ЭТО ВЗЛОМ БЕЗ ПОВРЕЖДЕНИЙ!!!!! Вы полностью проигнорировали мою жалобу.
Если тебя уже банели , тебя забанят сново. Просто потому что ты уже нарушал условия игры. И не надо винить мод. ИСПОЛЬЗОВАНИЯ МОДА ПРИВОДИТ К БАНУ, ЗА ИСПОЛЬЗОВАНИЯ МОДА, ОТВЕТСТВЕННОСТЬ ЛЕЖИТ НА САМИХ ИГРОКАХ. И НЕ НУЖНО ОБЬВЕНЯТЬ ДРУГИХ. НЕ ХОЧЕШ БАН НЕ ИСПОЛЬЗУЙ МОД,
 
You missed the point entirely.
Because the mod forces damage outcomes it ignores the fact that the game has maximum damage. therefore even if i’m using literally 0 damage boost the damage cap will be broken, leading to a ban.

Example in T10 we use EPI + RVN + GOSSG team, that team is capable of doing 1.2b per hit. But, do you to the fact that there is damage cap in T10 (maximum of 15m) we don’t see any damage beyond 15m. But, now i tried that team WITHOUT ANY DAMAGE HACK!!! and i saw over 40m per damage hit, Iquit the match because i know for a fact if i break the damage cap i’ll get banned

AGAIN THAT IS WITHOUT DAMAGE HACK !!!!! you totally missed my complaint.
that what you describe should not be possible with not using the multiplier, because the hack only gets activated when you choose a number from 2 or higher. If you put value 0 or 1 the mod will literally not execute any task, its just the original game code. The mod replaces the game code from 2 or higher only.
 
that what you describe should not be possible with not using the multiplier, because the hack only gets activated when you choose a number from 2 or higher. If you put value 0 or 1 the mod will literally not execute any task, its just the original game code. The mod replaces the game code from 2 or higher only.

I’m not denying your modding capabilities or the fact that what you said is what’s inside the code. But, it’s what happened to me in the game, so idk. I tried numbers that start with 0 and the issue didn’t happen, but that wasn’t in League Raid, i’ll have to wait to test it in league raid again

But still it’s quite an issue that it happens even if it only happens when damage mod is active, that issue didn’t exist previously with or without damage mod, is there no way to make it so it doesn’t have that issue, with or without damage mod? If not wouldnt it be safer to revert to old damage god? This mod was or irrefutably the safest out of all the other 4 inj2 mods that exist, and from my pov that kinda changed cuz of the damage cap bypassing issue :/
 
I’m not denying your modding capabilities or the fact that what you said is what’s inside the code. But, it’s what happened to me in the game, so idk. I tried numbers that start with 0 and the issue didn’t happen, but that wasn’t in League Raid, i’ll have to wait to test it in league raid again

But still it’s quite an issue that it happens even if it only happens when damage mod is active, that issue didn’t exist previously with or without damage mod, is there no way to make it so it doesn’t have that issue, with or without damage mod? If not wouldnt it be safer to revert to old damage god? This mod was or irrefutably the safest out of all the other 4 inj2 mods that exist, and from my pov that kinda changed cuz of the damage cap bypassing issue :/
ehm, you can solve it by simply use the multiplier low. Anyways, if you can solve or not, I am sorry, but the old mod won't return. Making this new mod was a lot of work and you have to live with how the mod now is. All I can say is that if you do not like it, then do not use it. I am sorry to be harsh but that's how it is.
 
ehm, you can solve it by simply use the multiplier low. Anyways, if you can solve or not, I am sorry, but the old mod won't return. Making this new mod was a lot of work and you have to live with how the mod now is. All I can say is that if you do not like it, then do not use it. I am sorry to be harsh but that's how it is.
Understandable, have a good day

sad that technically the mod became half useless for people who play safe like me, so many damage caps on this game, LR, SR, LI, Arena and CA. So, now the only places we can use damage mod is story mode, campaign and places that literally doesn’t matter 😭😭😭😭
 
Понятно, хорошего вам дня.

грустно, что технический мод стал наполовину бесполезен для людей, которые играют безопасно, как я, так много защиты от урона в этой игре, LR, SR, LI, Arena и CA. Так что теперь единственные места, где мы можем использовать мод урона, это режим истории, кампания и места, которые буквально не имеют значения😭😭😭😭
Ты долго будешь чуш нести. Иди в плей-маркете качай и играй. Ты чего добиваешься? Чтоб тебя на 3 буквы отправели ?
 
NEW APK POSTED!

1. Damage Multiplier has been increased from x100 to x1000.
2. Crashing Battles has been fixed by removing 32-bit support.
The first release I made 32-bit + 64-bit support to support also very old devices. However, 32-bit is outdated and since this update very buggy even on the original game. All modern devices and emulators are 64-bit.

Due to 32-bit support causes crashes and bugs, 32-bit support for this mod is discontinued. From now on, I will only provide 64-bit support. It should run smooth and crash free. If you want to use emulator, I have tested it with LDPlayer9 and runs fine.
i have near constant crashing on ldplayer 9, what settings do you use? how many cores and ram for instance
 
У меня почти постоянно происходят сбои в ldplayer 9, какие настройки вы используете? Сколько ядер и оперативной памяти, например?
1747317127688.png
 
Did some more testing, game is stable with god mode and or unlimited skills active, but as soon as I add any figure in to the damage multiplier (even 2) it crashes (not instantly, but within about 30 seconds every time)
 
Tags Tags
injustice 2 injustice 2 cheat injustice 2 hack injustice 2 mod

Similar threads

  • Suggestion Suggestion
Open Request Injustice 2
Replies
34
Views
16K
Back
Top Bottom