XMAS/NEW YEAR CELEBRATION VIP GIVEAWAY

Status
Not open for further replies.

jrcknblz

Rookie
Dec 21, 2021
3
0
1
24
taytay
Sa may bahay ang aming bati
Merry christmas na maluwalhati
Ang pag ibig 'pag syang naghari
Araw-araw ay magiging pasko lagi

Merry christmas platinmods Glad to be part of platinmods more power admin and modder.
 
Dec 11, 2021
4
0
1
21
Kangaroo
Hey ! i love this platin mods team! i can always find everything here.
I hope one day i will be able to join the staff and be able to learn from you :)
coudnt use my real nickname sadly

I wish the staff and members happy holidays.
oh i wanted to say hello to yaskashije
Jack
 

Stvaja

Rookie
May 7, 2021
1
0
1
33
Indonesia
This site is the best for busy people who dont have plenty time to play. . .
Merry Christmas and Happy New Year. . .

I wiss all of us have the best of all whises. . .
 

HunterG

Rookie
Apr 22, 2019
1
1
3
34
Getúlio vargas
Caros moderadores e equipe de trabalho da platina nossa eu não comemoro o Natal e nenhuma outra festividade, seja relativa ou não, mas quero agradecer por participar como membro do site platin, que considero o melhor pra mods e tutoriais. Agradeço também o esforço de cada um, por nós proporcionar conteúdo quero lhes desejar um ótimo Natal, que possam alcançar um passo maior de felicidades e agradecimentos e que recebam seus presentes em dobro. Muito obrigado pelas matérias e que daqui pra frente, desejo-lhes muito sucesso. Feliz Natal a todos vocês e aos membros. Eu gosto e acredito em todos vocês. Fiquem bem. Obrigado Platinmods!!🥰
 

Xroco

Rookie
Apr 11, 2018
3
1
3
24
On your mind
Selama ini cuman tahu cara main game lurus dan sesuai aturan, eh begitu kenal situs ini jadi main game bisa gratis dan ngak sesuai aturan.
Ada senengnya ada sedihnya, senengnya bisa dapat gratisan, sedihnya kadang game yang di sukai malah ada di VIP. 😁
 

janc318

Rookie
Mar 28, 2018
3
0
3
40
puerto rico
Empesamos dandole gracias a todo el equipo de platinmods por su servicio y mantenimiento de la pagina. Tambien a los demas modders que comparten sus creaciones. Felizidades a todos !!!!!!!
 
Status
Not open for further replies.