READ! You like to test mods? You like to help the community? Join the PTT!

Phone: S9+
No root
I daily check on platinmods for new stuff and I'm a beta tester at TapTap at the same time, I have been a tester for many of the upcoming games and would love to test new mods from you guys

Phone: s10 I use vmos for root since I'm cheap.
I will usually have time to test cheats. I'm a huge PC hacking guy and love using upcoming cheats. I started cheating in bo2 days and I'm starting to use mobile cheats. Edit: my discord is: ElastfeLmao#0001

Last edited:
Phone: s10 I use vmos for root since I'm cheap.
I will usually have time to test cheats. I'm a huge PC hacking guy and love using upcoming cheats. I started cheating in bo2 days and I'm starting to use mobile cheats. Edit: my discord is: ElastfeLmao#0001
Hello I would love to!
I have oukitel 20 non root and huanwei mediapad m5 non root
I have plenty of time for testing games! And my discord is Akari_darling #0030
@Blaxxxx

hey name is Eliran
and im using bluestacks unroot and root
memu root and unroot
nox root and unroot

and i would love test mods
got planty of time!

posting again cuz i got ignored :)

thanks

Tel: Samsung Galaxy a10
Root: Não

Tenho o dia inteiro livre. Não trabalho e só estudo a noite. Sou beta tester desde me entendo por gente.

Xiaomi POCO F1
Raiz

Sempre gostei de testar os mods de jogo, e tenho bastante tempo livre, já testei vários mods de vários sites, e o PMT foi o que mais me ouviu ouvir, testou vários mods de PMT e é incrível e usa o VIP para experimentar ainda mais testes.

Seria um prazer fazer parte dessa equipe de testadores. Discord : MADARA#4844

Last edited:
Phone:Samsung galaxy S10e unrooted
Tablet: samsung galaxy tab a 10.1 rooted

I have plenty of time for testing mods and been active on this forum for some days already and tested some mods.

Discord:Mythos#6988

Tenho o dia inteiro livre. Não trabalho e só estudo a noite. Sou beta tester desde me entendo por gente.
Xiaomi POCO F1
Raiz

Sempre gostei de testar os mods de jogo, e tenho bastante tempo livre, já testei vários mods de vários sites, e o PMT foi o que mais me ouviu ouvir, testou vários mods de PMT e é incrível e usa o VIP para experimentar ainda mais testes.

Em inglês gente, apenas eu falo português no time e eu nem sou recrutador XD

Xiaomi POCO F1
Raiz

Chamem o Kunfuzed#0666 no discord

话:vivo iQOO
非根

关于我自己
想测试一些游戏,对游戏比较熟悉,电脑以及手机软件很熟练,时间比较充分。我很想加入并且高兴成为一名测试师。希望批准。

Tags Tags
jrptt ptt